امام جمعه کرمانشاه:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خوبی برای همه مردم و مسوولان کشورمان هستند

آیت‌الله «علما» گفت: شهیدان رجایی و باهنر به مدت یک ماه مسوولیت داشتند اما راه و روش آنها  الگوی خوبی برای همه مردم و مسوولان کشورمان هستند.  
کد خبر: ۴۷۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ - 27August 2021

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خوبی برای همه مردم و مسوولان کشورمان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به مدت یک ماه مسوولیت داشتند اما راه و روش آنها  الگوی خوبی برای همه مردم و مسوولان کشورمان هستند.  

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به ترور شهیدان رجایی و باهنر در انفجار هشتم شهریور سال ۶۰ دفتر نخست وزیری توسط تروریست‌ها گفت: این شهدای والامقام الگوهای خوبی برای دولتمردان جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت سیزدهم گفت: به وکلای مردم بابت این رای اعتماد دستمریزاد می گویم امیدوارم دولت کنونی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهد.

آیت الله علما با اشاره به زهد و سلامت امام خمینی (ره) گفت: آن چیزی که ابرقدرت‌ها از امام می ترسیدند همین زهد و سلامت ایشان بود.  

امام جمعه شهرستان کرمانشاه به دهم شهریور سالروز تصویب بانکداری اسلامی بدون ربا هم اشاره کرد و گفت: مسوولین باید فکری به حال بانک ها کنند. این سودهایی که بانک ها اخذ می کنند مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورده است، مسوولین باید برای رفع این مشکل فکری کنند.

آیت الله علما، همچنین هفتم شهریور سالروز رحلت را آیت الله نجفی مرعشی را گرامی داشت و گفت: کتابخانه این عالم جلیل القدر ۳۰ هزار جلد کتاب دارد و وی در دوران حیاتش خدمت بزرگی به اسلام و نظام کرد.  

وی در ادامه سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر در لیبی را گرامی داشت و گفت: این عالم ربانی از ذخایر بزرگ اسلام بودند.

آیت الله علما در خطبه اول نماز جمعه این هفته کرمانشاه نیز مهمترین مسئله در فرهنگ اسلام و قرآن را فهم معارف اسلام دانست و گفت: اسلام فهم فوق العاده ای می خواهد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار